PARTYINFO
ELEKTRA
Datum konání: |
18.04.2008 - pátek |
Místo konání: |
Brno - Fléda |
DJs: |
Gregor Tresher (de), Orbith, Marthen, Click Joe, Raverecords.cz DJs 2nd stage - Martin Frank, La Rimme, Andrey |
Popis: |
start 20:00, vstup 200/250 czk |
Marthen: "Na nový zvuk na Elektře se těším jak malej!"
Ahoj Marthene! Je tu jaro, už se ti zapalují lýtka?:)
Ahoj, no je to paráda, konečně je teplo. Lýtka mám zapálená od jedné slečny, takže se kolem ani moc nekoukám ;-).
Náhodou jsem se ocitla u nahrávání nového alba skupiny Čankišou, kde hraješ na kytaru a mandolínu a byla jsem unesena energickým "nášlapem", který vaše skladby bezesporu obsahovaly. Vidíš nějaké propojení nebo společné prvky v tom, když vymýšlíte muziku s kapelou a když skládáš sám u počítače a mašinek čistou elektroniku?
Tohle jsem zrovna nikdy moc neřešil. Vždy je to hudba a jestli je taková nebo onaká, to je mi celkem jedno. Až klišovitě by se dalo říct, že jde o pocit. Pravda, tahle deska Čankišou je hodně jiná než ty minulé a některé zvuky kytar jsou už dost "elektronické". A zase ve skladbách, které teď dělám, jsou celkem výrazně použity živé nástroje. Snad jen jediný rozdíl je, že Čankišou nepoužívají žádné samply ani klávesy. Jak se Ti líbilo, co jsi slyšela ve studiu? :)
Byla jsem z toho docela vedle, moc se to nepodobalo tomu, s čím jsem měla Čankišou spojené a přišlo mi to právě hóóódně elektronické! Nejvíc mi v hlavě utkvěla píseň, kde voláte na nahrávače "Hej Topole". Přiznám se, že jsem odcházela domů a pořád mi to znělo v uších...
Jo, tak to je Kustino Oro, balkánskej tradicionál. Mám pocit, že je to původně pohřební píseň nebo tak něco :).
Tak to vůbec neodpovídá výslednému soundu, bylo to moc veselé! Jedině by to byl veselý pohřeb :-D.
To jsme si dovezli z Reunionu, kde to v takové malé pizzerii hrála místní dechovka. Prostě místo zkušebny se schází jednou za týden v hospodě. Tak proto to asi vyznělo tak vesele. On to byl taky celkem veselej večírek, na Reunionu je dost veselo.
Tak a teď se dostaneme k práci. Loni jsi byl výkonným ředitelem festivalu HradHouse, který se za 4 měsíce dočká dalšího, již jedenáctého, pokračování. Jakou funkci budeš plnit letos?
Tu samou. Ale proti Creamfields je Hradhouse produkčně takovej čajovej dýchanek.
Kolik ti to ukradne času, budeš zvládat svou normální každodenní práci?
Kolem Creamu je toho hodně, takže už pomalu nemám čas skoro na nic. Teď to ještě jde, ale tak od května to vidím na celodenní práci. Ona moje každodenní práce není naštěstí až tak normálně každodenní :-))).
A co rádio? Zúčastnila jsem se jednoho živého vysílání pořadu TUC TUC na dnes již neexistujícím Radiu Student, kde jsi společně s Flyem bavil lidi svým ostrovtipem. Realizuješ se teď nějak v téhle oblasti?
Už né, to je uzavřená kapitola. TUC TUC bylo fajn, ale už je to pryč. I když se nám někdy s Flyem po tom zasteskne, byla to taková oáza uprostřed týdne. Možná uděláme nějakej pravidelnej podcasting. Všechno je to ale o čase. S tím, co se teď na té frekvenci děje, by težko TUC TUC mohlo existovat. Je toho škoda, holt, současné vedení má jiný názor na to, co je to hudba.
Tak a teď zabrousíme trošku do minulosti. Vzpomeneš si ještě na své první hraní?
Uf :-) to už je let. To bylo asi na nějaké soukromé pařbě. Hodně mi tenkrát pomáhali M a M aka Marcco a Mick. Vzpomínám si, jak jsem měl v GOGU ve Znojmě šílenou trému. A kluci na to: kašli na to, tady máš panáka a běž hrát. Byla tak jedna ráno a klub solidně zaplněnej. To byl velkej mazec :-))).
Když jsme u těch panáků, čím se obvykle posilňuješ před hraním a během něho? Už se ti někdy stalo, žes byl posilněn až moc? :)
Teď už raději jen vínem, sem tam vodka, to je klasika. I když poslední dobou ne tak jako dříve. Ambitech by o našem společném hraní na BEATu mohl vyprávět, to byla divoká doba ;-). A jestli jsem byl někdy posilněn až moc? Pokud ano, tak si to rozhodně nemůžu pamatovat!
Taky pravda! A jak se těšíš na Elektru, co říkáš na její lineup?
Jak malej kluk na Vánoce :-D. Rozhodně na tom zvuku co tam bude, to bude opravdu nářez. Lineup je super, je vidět, že Fly pomalu buduje pobočku Flexu ;-). Každopádně, když jsem se dozvěděl, s kým tam budu hrát, tak jsem trošku zalapal po dechu.
Jaká máš teď před sebou chystaná zajímavá hraní? Mimo Elektru?
Nejvíc se teď těším do Flexu na Crazy s Dominikem Eulbergem. To je něco jako splněný sen. Flex je prostě místo, kde jsem slyšel neuvěřitelné sety. Vždy jsem si říkal, jaké to je tam hrát.
Tak a závěrem - představ si, že jsi jeden večer pánem světa a pořádáš party s neomezenými možnostmi. Kde se bude odehrávat, jací budou návštěvníci a která tři jména z hudební scény si určitě pozveš?
Sven Vath, Tráva, Radiohead. A místo bych viděl na nějaké pláži, co je kousek od pořádnejch hor :-). A všude by tekl bílej rum. Pozval bych známé, tady v Brně stejně každej zná každého.
Fáájn, díky moc za rozhovor a uvidíme se na Elektře 18.4.2008!
Díky a měj se.
text: Leonita Aki
Gregor Tresher pokřtí na Flédě CD k XMAGu
Před páteční Elektrou s Gregorem Tresherem na Flédě jsem dostala příležitost vyzpovídat DJe Marthena, jenž zahraje na hlavní stagei jako poslední. Člen skupiny Čankišou, DJ, producent a výkonný ředitel festivalů Creamfields a Hradhouse. Nenechte se zmást, pořád jde o jednoho člověka!
Ahoj, no je to paráda, konečně je teplo. Lýtka mám zapálená od jedné slečny, takže se kolem ani moc nekoukám ;-).
Náhodou jsem se ocitla u nahrávání nového alba skupiny Čankišou, kde hraješ na kytaru a mandolínu a byla jsem unesena energickým "nášlapem", který vaše skladby bezesporu obsahovaly. Vidíš nějaké propojení nebo společné prvky v tom, když vymýšlíte muziku s kapelou a když skládáš sám u počítače a mašinek čistou elektroniku?
Tohle jsem zrovna nikdy moc neřešil. Vždy je to hudba a jestli je taková nebo onaká, to je mi celkem jedno. Až klišovitě by se dalo říct, že jde o pocit. Pravda, tahle deska Čankišou je hodně jiná než ty minulé a některé zvuky kytar jsou už dost "elektronické". A zase ve skladbách, které teď dělám, jsou celkem výrazně použity živé nástroje. Snad jen jediný rozdíl je, že Čankišou nepoužívají žádné samply ani klávesy. Jak se Ti líbilo, co jsi slyšela ve studiu? :)
Byla jsem z toho docela vedle, moc se to nepodobalo tomu, s čím jsem měla Čankišou spojené a přišlo mi to právě hóóódně elektronické! Nejvíc mi v hlavě utkvěla píseň, kde voláte na nahrávače "Hej Topole". Přiznám se, že jsem odcházela domů a pořád mi to znělo v uších...
Jo, tak to je Kustino Oro, balkánskej tradicionál. Mám pocit, že je to původně pohřební píseň nebo tak něco :).
Tak to vůbec neodpovídá výslednému soundu, bylo to moc veselé! Jedině by to byl veselý pohřeb :-D.
To jsme si dovezli z Reunionu, kde to v takové malé pizzerii hrála místní dechovka. Prostě místo zkušebny se schází jednou za týden v hospodě. Tak proto to asi vyznělo tak vesele. On to byl taky celkem veselej večírek, na Reunionu je dost veselo.
Tak a teď se dostaneme k práci. Loni jsi byl výkonným ředitelem festivalu HradHouse, který se za 4 měsíce dočká dalšího, již jedenáctého, pokračování. Jakou funkci budeš plnit letos?
Tu samou. Ale proti Creamfields je Hradhouse produkčně takovej čajovej dýchanek.
Kolik ti to ukradne času, budeš zvládat svou normální každodenní práci?
Kolem Creamu je toho hodně, takže už pomalu nemám čas skoro na nic. Teď to ještě jde, ale tak od května to vidím na celodenní práci. Ona moje každodenní práce není naštěstí až tak normálně každodenní :-))).
A co rádio? Zúčastnila jsem se jednoho živého vysílání pořadu TUC TUC na dnes již neexistujícím Radiu Student, kde jsi společně s Flyem bavil lidi svým ostrovtipem. Realizuješ se teď nějak v téhle oblasti?
Už né, to je uzavřená kapitola. TUC TUC bylo fajn, ale už je to pryč. I když se nám někdy s Flyem po tom zasteskne, byla to taková oáza uprostřed týdne. Možná uděláme nějakej pravidelnej podcasting. Všechno je to ale o čase. S tím, co se teď na té frekvenci děje, by težko TUC TUC mohlo existovat. Je toho škoda, holt, současné vedení má jiný názor na to, co je to hudba.
Tak a teď zabrousíme trošku do minulosti. Vzpomeneš si ještě na své první hraní?
Uf :-) to už je let. To bylo asi na nějaké soukromé pařbě. Hodně mi tenkrát pomáhali M a M aka Marcco a Mick. Vzpomínám si, jak jsem měl v GOGU ve Znojmě šílenou trému. A kluci na to: kašli na to, tady máš panáka a běž hrát. Byla tak jedna ráno a klub solidně zaplněnej. To byl velkej mazec :-))).
Když jsme u těch panáků, čím se obvykle posilňuješ před hraním a během něho? Už se ti někdy stalo, žes byl posilněn až moc? :)
Teď už raději jen vínem, sem tam vodka, to je klasika. I když poslední dobou ne tak jako dříve. Ambitech by o našem společném hraní na BEATu mohl vyprávět, to byla divoká doba ;-). A jestli jsem byl někdy posilněn až moc? Pokud ano, tak si to rozhodně nemůžu pamatovat!
Taky pravda! A jak se těšíš na Elektru, co říkáš na její lineup?
Jak malej kluk na Vánoce :-D. Rozhodně na tom zvuku co tam bude, to bude opravdu nářez. Lineup je super, je vidět, že Fly pomalu buduje pobočku Flexu ;-). Každopádně, když jsem se dozvěděl, s kým tam budu hrát, tak jsem trošku zalapal po dechu.
Jaká máš teď před sebou chystaná zajímavá hraní? Mimo Elektru?
Nejvíc se teď těším do Flexu na Crazy s Dominikem Eulbergem. To je něco jako splněný sen. Flex je prostě místo, kde jsem slyšel neuvěřitelné sety. Vždy jsem si říkal, jaké to je tam hrát.
Tak a závěrem - představ si, že jsi jeden večer pánem světa a pořádáš party s neomezenými možnostmi. Kde se bude odehrávat, jací budou návštěvníci a která tři jména z hudební scény si určitě pozveš?
Sven Vath, Tráva, Radiohead. A místo bych viděl na nějaké pláži, co je kousek od pořádnejch hor :-). A všude by tekl bílej rum. Pozval bych známé, tady v Brně stejně každej zná každého.
Fáájn, díky moc za rozhovor a uvidíme se na Elektře 18.4.2008!
Díky a měj se.
text: Leonita Aki
Gregor Tresher pokřtí na Flédě CD k XMAGu
Náslech zde: www.myspace.com/xmagmag
Tracklist:
1. Butane - Hallucinate (Alphahouse)
2. Marc Antona - Sweet Peppers (Sender Records)
3. Gel Abril - Your Face Is A Mess (Mark Broom Remix) (Be As One)
4. System 7 - Space Bird (Dubfire's Deep Space Remix) (A Wave Records)
5. Schneider, Galluzzi, Schirmacher - Albertino (Cadenza)
6. Gregor Tresher - Running Systems (Great Stuff)
7. Delete - Flight Schedule (Gregor Tresher Remix) (Sci+Tec)
8. Haito & Diringer - Perception (Simon Baker Remix) (Boxer)
9. Radioslave - Bell Clap Dance (Rekids)
10. The Mole - Baby You're The One (Wagon Repair)
11. Boris Werner & Lauhaus - Bitch Slap (Remote Area)
12. Ripperton - Zugunruhe (Daniel Stefanik Remix) (Connaisseur)
Gregor Tresher headlinerem dubnové Elektry v Brně
Přestože se Gregor v nedávném rozhovoru nechal slyšet, že v současnosti preferuje spíše techno než elektro, svůj mix nechal pojmenovaný podle brněnské klubovky, na níž tento pátek vystoupí. Elektra mix, namíchaný exkluzivně pro XMAG v březnu tohoto roku, přináší ochutnávku Gregorova aktuálního zvuku, který reflektuje dění na elektronické scéně na západ od našich hranic. Set je laděný spíše k poslechu a je vystavěný na skladbách a remixech Gel Abrila, System 7, Radio Slave, Ripperton, Delete, Simona Bakera, Gregora Treshera, The Mole a dalších. Křest se koná ku příležitosti vydání cd v květnu u XMAGu #101, kde také vyjde o Gregorovi také vyjde obsáhlý materiál.
Tracklist:
1. Butane - Hallucinate (Alphahouse)
2. Marc Antona - Sweet Peppers (Sender Records)
3. Gel Abril - Your Face Is A Mess (Mark Broom Remix) (Be As One)
4. System 7 - Space Bird (Dubfire's Deep Space Remix) (A Wave Records)
5. Schneider, Galluzzi, Schirmacher - Albertino (Cadenza)
6. Gregor Tresher - Running Systems (Great Stuff)
7. Delete - Flight Schedule (Gregor Tresher Remix) (Sci+Tec)
8. Haito & Diringer - Perception (Simon Baker Remix) (Boxer)
9. Radioslave - Bell Clap Dance (Rekids)
10. The Mole - Baby You're The One (Wagon Repair)
11. Boris Werner & Lauhaus - Bitch Slap (Remote Area)
12. Ripperton - Zugunruhe (Daniel Stefanik Remix) (Connaisseur)
Gregor Tresher headlinerem dubnové Elektry v Brně
Pro co nejlepší vychutnání si kvality jeho zvuku bude na Elektře poprvé na klubovce v Brně použit pravděpodobně nejlepší zvukový systém na trhu Line Array od L – Accoustics!
Mezi evropské super -producenty technohudby Gregora v roce 2005 jednoznačně katapultovala deska „Still EP“. Jeho skvělé tracky jako „Neon“, „Full Range Madness“ nebo „The Now People“ vydané na labelech jako Great Stuff, Cocoon nebo Terminal M a jeho remixy pro osobnosti jako Sven Väth, the Detroit Grand Pubash nebo Stephan Bodzin přesvědčily čtenáře německého časopisu Raveline, že právě Gregor je ten nejvhodnější kandidát pro titul „Nejlepší producent roku 2006“. Sven Vaeth, jeho velký fanda, a nejen on, používal po dlouhé měsíce tyto tracky ve svých setech!
Od roku 2006 začal hrát Gregor na všech důležitých akcích jako Mayday, Nature One nebo Street Parade a taky v mnoha předních evropských klubech jako Fabric v Londýně, bruselském Fuse, barcelonském Loft nebo Cocoon Club ve Frankfurtu. Rok plný muziky mu přinesl mimo ocenění pro nejlepšího producenta také další úspěchy; uspěl v anketách časopisu Raveline také jako Objev roku 2006 a Nejlepší track roku 2006 (s Full Range Madness).
Gregorova současná muzikantská dráha je určena současnými DJ Gigs v předních klubech po celé Evropě. Od Londýna po Budapešť, od Madridu po Atény a od Marseille po Berlín. „Moderní práce DJ pro mě znamená složit do jednoho setu vzrušujícím způsobem vše od Tech-House po Elektro.“
Od začátku roku 2007 pracoval Gregor na dlouhohrajícím albu „A Thousand Night“, které vyšlo v létě na labelu Great Stuff Recordings a vévodilo velkolepé Album Tour v roce 2007, kde ho Gregor poprvé zahrál naživo. Mimoto mu vyšly nové nahrávky na Great Stuff, Intacto, Crosstown Rebels a terminal M.
www.gregor-tresher.de
www.myspace.com/gregortresher
www.greatstuff.eu
„Full range madness“
„Painkiller“
„A thousand nights“
„The Now and People“
Gregor Tresher & Guy Gerber „Open the Gate“
Předprodeje: Fléda bar, Dům pánů z Lipé, Adidas concept store Masarykova 19/21 Brno
www.ticketstream.cz / www.ticketportal.cz
Německý producent Gregor Tresher na brněnské Elektře
Oliver Koletzki nám ještě doznívá v uších a jeho charisma vznáší nad parketem a již se na Elektru chystá další aktuální německá star, oblíbenec Svena Vaetha, Gregor Tresher. Za minulý rok ověnčený všemožnými cenami, kdy za zmínku rozhodně stojí dvojnásobné ocenění prestižního magazínu Raveline jako producent roku 2006 a čerstvě 2007!
Mezi evropské super -producenty technohudby Gregora v roce 2005 jednoznačně katapultovala deska „Still EP“. Jeho skvělé tracky jako „Neon“, „Full Range Madness“ nebo „The Now People“ vydané na labelech jako Great Stuff, Cocoon nebo Terminal M a jeho remixy pro osobnosti jako Sven Väth, the Detroit Grand Pubash nebo Stephan Bodzin přesvědčily čtenáře německého časopisu Raveline, že právě Gregor je ten nejvhodnější kandidát pro titul „Nejlepší producent roku 2006“. Sven Vaeth, jeho velký fanda, a nejen on, používal po dlouhé měsíce tyto tracky ve svých setech!
Od roku 2006 začal hrát Gregor na všech důležitých akcích jako Mayday, Nature One nebo Street Parade a taky v mnoha předních evropských klubech jako Fabric v Londýně, bruselském Fuse, barcelonském Loft nebo Cocoon Club ve Frankfurtu. Rok plný muziky mu přinesl mimo ocenění pro nejlepšího producenta také další úspěchy; uspěl v anketách časopisu Raveline také jako Objev roku 2006 a Nejlepší track roku 2006 (s Full Range Madness).
Gregorova současná muzikantská dráha je určena současnými DJ Gigs v předních klubech po celé Evropě. Od Londýna po Budapešť, od Madridu po Atény a od Marseille po Berlín. „Moderní práce DJ pro mě znamená složit do jednoho setu vzrušujícím způsobem vše od Tech-House po Elektro.“
Od začátku roku 2007 pracoval Gregor na dlouhohrajícím albu „A Thousand Night“, které vyšlo v létě na labelu Great Stuff Recordings a vévodilo velkolepé Album Tour v roce 2007, kde ho Gregor poprvé zahrál naživo. Mimoto mu vyšly nové nahrávky na Great Stuff, Intacto, Crosstown Rebels a terminal M.
www.gregor-tresher.de
www.myspace.com/gregortresher
www.greatstuff.eu
„Full range madness“
„Painkiller“
„A thousand nights“
„The Now and People“
Gregor Tresher & Guy Gerber „Open the Gate“
Předprodeje: Fléda bar, Dům pánů z Lipé, Adidas concept store Masarykova 19/21 Brno
www.ticketstream.cz / www.ticketportal.cz
Německý producent Gregor Tresher na brněnské Elektře
Gregor Tresher není v oblasti elektronické hudby rozhodně žádným nováčkem. Třicetiletý DJ a producent nasával v okolí Frankfurtu nad Rýnem více než sedm let základy postupů, které posouvají algoritmy elektronické hudby dopředu. Mezi evropské super -producenty technohudby ho v roce 2005 jednoznačně katapultovala deska „Still EP“. Jeho skvělé tracky jako „Neon“, „Full Range Madness“ nebo „The Now People“ vydané na labelech jako Great Stuff, Cocoon nebo Terminal M a jeho remixy pro osobnosti jako Sven Väth, the Detroit Grand Pubash nebo Stephan Bodzin přesvědčily čtenáře německého časopisu Raveline, že právě Gregor je ten nejvhodnější kandidát pro titul „Nejlepší producent roku 2006“. Sven Vaeth, jeho velký fanda, a nejen on, používal po dlouhé měsíce tyto tracky ve svých stech!
Rok 2006 byl zatím vrcholem Gregorovy kariéry. Mimo těsné spolupráce s londýnským DJ Billy Nasty, se kterým sbíral první povzbudivé úspěchy, to bylo hlavně 12-ti palcové dvojalbum „Neon“, které se pro léto 2006 stalo kultem. Také ispirativní spolupráce s labelem Svena Vaetha Cocoon Recordings vedla k dalšímu vrcholu: „Full Range Madness“ na Compilation F od Cocoon. Na mnichovském labelu Great Stuff Recording vydal Gregor krátce potom „The New People/Battery“ a poté následovala spolupráce s izraelským objevem roku Guy Gerberem na „Open the Gates“.
V roce 2006 hrál Gregor na všech důležitých akcích jako Mayday, Nature One nebo Street Parade a taky v mnoha předních evropských klubech jako třeba Fabric v Londýně, bruselském Fuse, barcelonském Loft nebo Cocoon Club ve Frankfurtu. Rok plný muziky mu přinesl mimo ocenění pro nejlepšího producenta také další úspěchy; uspěl v anketách časopisu Raveline Objev roku 2006 a Nejlepší track roku 2006 (s Full Range Madness).
Gregor vycházel muzikantsky vždycky z elektra. Na počátcích se pokoušel rozvíjet v oblasti motorbeat a v rámci projektu „Sniper Mode“ vydal pár desek na labelu Elektrolux a jeho sublabelu Mikrolux. Elektro ale nebylo pro Gregorovu produkci a DJ-skou práci nikdy jediným hřištěm, spíše inspirací a pojítkem mezi minulostí, přítomností a budoucností elektronické hudby.
„Straight beat na přelomu tisíciletí mě už začal docela nudit a chtěl jsem pracovat se složitějšími postupy – elektro se mi jevilo jako perfektní zdroj. Vývoj v posledních letech a ústup od stylu harder&faster mě přitáhl zase zpátky na taneční parkety ať už jako DJ nebo jako producenta. Pružnost v prolínání melodií a vokálů do jednotlivých tracků výrazně rozšířila možnosti tvorby. Dnešní elektro pro mě dostává úplně nový význam, zdaleka už není určeno pouze vocal Vocoderem nebo trackem 808 beats, ale zastupuje obecně celou elektronickou scénu, osvobozuje se od pravidel a konvencí a rozvíjí se všemi směry.“ (Tresher v listopadu 2005)
Gregorova současná muzikantská dráha je určena současnými DJ Gigs v předních klubech po celé Evropě. Od Londýna po Budapešť, od Madridu po Atény a od Marseille po Berlín. „Moderní práce DJ pro mě znamená složit do jednoho setu vzrušujícím způsobem vše od Tech-House po Elektro.“
Od začátku roku 2007 pracoval Gregor na dlouhohrajícím albu „A Thousand Night“, které vyšlo v létě na labelu Great Stuff Recordings a vévodilo velkolepé Album Tour v roce 2007, kde ho Gregor poprvé zahrál naživo. Mimoto mu vyšly nové nahrávky na Great Stuff, Intacto, Crosstown Rebels a terminal M.
www.gregor-tresher.de
www.myspace.com/gregortresher
www.greatstuff.eu
„Full range madness
„Painkiller“
„A thousand nights“
„The Now and People“
Gregor Tresher & Guy Gerber „Open the Gate“
Rok 2006 byl zatím vrcholem Gregorovy kariéry. Mimo těsné spolupráce s londýnským DJ Billy Nasty, se kterým sbíral první povzbudivé úspěchy, to bylo hlavně 12-ti palcové dvojalbum „Neon“, které se pro léto 2006 stalo kultem. Také ispirativní spolupráce s labelem Svena Vaetha Cocoon Recordings vedla k dalšímu vrcholu: „Full Range Madness“ na Compilation F od Cocoon. Na mnichovském labelu Great Stuff Recording vydal Gregor krátce potom „The New People/Battery“ a poté následovala spolupráce s izraelským objevem roku Guy Gerberem na „Open the Gates“.
V roce 2006 hrál Gregor na všech důležitých akcích jako Mayday, Nature One nebo Street Parade a taky v mnoha předních evropských klubech jako třeba Fabric v Londýně, bruselském Fuse, barcelonském Loft nebo Cocoon Club ve Frankfurtu. Rok plný muziky mu přinesl mimo ocenění pro nejlepšího producenta také další úspěchy; uspěl v anketách časopisu Raveline Objev roku 2006 a Nejlepší track roku 2006 (s Full Range Madness).
Gregor vycházel muzikantsky vždycky z elektra. Na počátcích se pokoušel rozvíjet v oblasti motorbeat a v rámci projektu „Sniper Mode“ vydal pár desek na labelu Elektrolux a jeho sublabelu Mikrolux. Elektro ale nebylo pro Gregorovu produkci a DJ-skou práci nikdy jediným hřištěm, spíše inspirací a pojítkem mezi minulostí, přítomností a budoucností elektronické hudby.
„Straight beat na přelomu tisíciletí mě už začal docela nudit a chtěl jsem pracovat se složitějšími postupy – elektro se mi jevilo jako perfektní zdroj. Vývoj v posledních letech a ústup od stylu harder&faster mě přitáhl zase zpátky na taneční parkety ať už jako DJ nebo jako producenta. Pružnost v prolínání melodií a vokálů do jednotlivých tracků výrazně rozšířila možnosti tvorby. Dnešní elektro pro mě dostává úplně nový význam, zdaleka už není určeno pouze vocal Vocoderem nebo trackem 808 beats, ale zastupuje obecně celou elektronickou scénu, osvobozuje se od pravidel a konvencí a rozvíjí se všemi směry.“ (Tresher v listopadu 2005)
Gregorova současná muzikantská dráha je určena současnými DJ Gigs v předních klubech po celé Evropě. Od Londýna po Budapešť, od Madridu po Atény a od Marseille po Berlín. „Moderní práce DJ pro mě znamená složit do jednoho setu vzrušujícím způsobem vše od Tech-House po Elektro.“
Od začátku roku 2007 pracoval Gregor na dlouhohrajícím albu „A Thousand Night“, které vyšlo v létě na labelu Great Stuff Recordings a vévodilo velkolepé Album Tour v roce 2007, kde ho Gregor poprvé zahrál naživo. Mimoto mu vyšly nové nahrávky na Great Stuff, Intacto, Crosstown Rebels a terminal M.
www.gregor-tresher.de
www.myspace.com/gregortresher
www.greatstuff.eu
„Full range madness
„Painkiller“
„A thousand nights“
„The Now and People“
Gregor Tresher & Guy Gerber „Open the Gate“